Păstrăv somonat cu legume

Aţi văzut probabil această varietate de păstrav în pescării. Este mai mare decât păstrăvul obişnuit, dar carnea sa are aceeaşi textură, nu seamană cu a somonului decât în privinţa culorii. Şi, dacă ne întrebaţi pe noi, e chiar mai bun (desigur, nu-l comparăm cu somonul sălbatic, pe care nu am avut plăcerea să-l întâlnim deocamdată prin farfurii).
E un preparat care se digeră uşor, aşa că îl recomandăm pentru cină.

Ingrediente:
2 fileuri de păstrăv somonat, cu piele
300 gr legume (noi am folosit fasole galbenă,mazăre şi morcovi)
piper, sare, ulei de măsline
opţional: seminţe de in, chimen şi susan

1.Dacă aveţi un peşte mare, puteţi obţine 4 fileuri şi să folosiţi doar două, celelalte rămânând la congelator, pentru altă masă.

Încercaţi să indepărtaţi cât mai multe oase, fie smulgând cu degetele, fie cu penseta. Spălaţi bucăţile de peşte in suvoi de apă rece, şi uscaţi-le pe un prosop. Tineţi-le la rece.
2.Pregătiţi legumele simplu, la abur.
2.Încingeţi grătarul, presărati sare şi aşezaţi peştele cu pielea în jos.
Tineţi-l apăsat cu o spatulă, să nu se curbeze. Condimentati şi întoarceti-l după 3-4 minute, dacă a inceput să-si schimbe culoarea pe margini. După alte trei minute ar trebui să fie gata. Atenţie, pestele trebuie să rămână fraged, să nu se usuce.
3.Serviţi-l cu legumele preparate la abur, peste care presăraţi seminţele, prăjite uşor, cât să-şi elibereze aroma.

Poftă bună!

Comentarii de pe Facebook
Print Friendly

Distribuie:


3 răspunsuri la Păstrăv somonat cu legume

  1. Simplu si foarte bun!Pupici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *